Nieuw jaar, nieuwe kansen

De nieuwjaarsreceptie van de VVD Schouwen-Duiveland in Grand Café de Werf is dit jaar zeer goed bezocht. Een geanimeerde bijeenkomst, waarbij vrijwel alle kandidaten van de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart aanwezig waren. Lijsttrekker Laurence Haack vroeg de kandidaten bij aanvang van haar toespraak naast haar te komen staan en gaf nogmaals aan blij te zijn met de enthousiaste groep en de manier waarop werd samengewerkt.

Groeiend ledenaantal

Het aantal enthousiaste kandidaten en vrijwilligers er omheen neemt steeds toe. Tijdens mijn speech merkte ik op dat het soms zelfs druk is op de fractievergaderingen. Die nieuwe invloeden en frisse input brengen dynamiek in de VVD Schouwen-Duiveland. Dat merken we ook aan het toenemende ledenaantal. Dat is een prettige constatering in een politiek belangrijk jaar. Bent u nog geen lid, maar draagt u de VVD een warm hart toe, dan wijs ik u graag op het introductielidmaatschap. Voor 25 euro steunt u de VVD en de mensen die zich op het moment compleet vrijwillig inzetten om campagne te voeren.

Gezamenlijke campagne voeren

In 2018 kunt u van de VVD een verkiezingscampagne verwachten waarin wij ons laten zien bij bedrijven en bij de burgers. Naast ons verkiezingsprogramma hebben we 10 speerpunten waarmee we op pad gaan. De campagne voeren we duidelijk met een eigen koers . Eén waarin we in gezamenlijkheid het VVD gedachtengoed presenteren en waar geen ruimte is voor persoonlijke belangen. Komende tijd zullen we de kandidaten voorgesteld worden via de (social)media, nieuwsbrief en website. Bovendien kunt u voor de verkiezingen nog een ledenbijeenkomst verwachten. Mocht u voor die tijd vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Langs deze weg wil ik u bedanken voor uw steun en voorzover ik dat op de nieuwjaarsreceptie nog niet persoonlijk heb kunnen doen, wens ik u een gezond en gelukkig 2018.

Gillis Klompe