Tom Soeters kandidaat wethouder voor VVD Schouwen-Duiveland

VVD Schouwen-Duiveland maakt bekend dat indien de VVD ook de volgende periode weer een wethouder mag leveren raadslid Tom Soeters de kandidaat is voor de functie van wethouder.

Tom Soeters kandidaat wethouder voor VVD Schouwen-Duiveland

De VVD heeft er alle vertrouwen in dat zij in Tom Soeters een uitstekende kandidaat heeft die vol energie, ambitie en enthousiasme de functie van wethouder gaat invullen. Tom is liberaal in hart en nieren, heeft ruime ervaring als gemeenteraadslid en beschikt over een groot netwerk. Daarnaast heeft hij als voorzitter van de commissie Samenleving en Bestuur én als woordvoerder op lastige dossiers bewezen dat hij stevig in zijn schoenen staat.

Nadat de huidige wethouder Wout van de Berg eerder al aangaf de volgende periode niet terug te willen keren als wethouder waren er twee kandidaten met de ambitie om hem op te volgen, Tom Soeters en Dick Meulblok.

Door toenemende drukte in zijn familiebedrijf ziet Dick geen kans om zich volledig te richten op het wethouderschap. Daarom stelt hij zijn ambitie bij en trekt hij zich terug als kandidaat wethouder. Dick Meulblok is al 16 jaar raadslid namens de VVD. Dick geeft aan dat hij zich de rest van de periode volledig zal blijven inzetten als raadslid en dat hij ook in de toekomst altijd beschikbaar zal zijn als de VVD een beroep op hem doet en hij dat kan combineren met het werk in zijn eigen bedrijf.