VVD Kamerlid André Bosman bezoekt Schouwen-Duiveland

Op 14 maart bezoekt het Zeeuwse Tweede Kamerlid André Bosman Schouwen-Duiveland, in het kader van de Gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart. Tijdens het bezoek van de diverse locaties op het eiland, staan lokale thema’s centraal.

Het bezoek start in Zierikzee bij Allévo Borendamme. André Bosman en de (kandidaat)raadsleden van de VVD Schouwen-Duiveland gaan in gesprek met vertegenwoordigers en bewoners van Borrendamme over hoe we zorg laagdrempelig en toegankelijk houden.

Vervolgens brengt het gezelschap een bezoek aan de Brede School Noorderpolder Theo Thijssen. Daar presenteert directeur Andre Koster de school. Voor de VVD Schouwen-Duiveland is de  brede school een voorbeeld van kwaliteitsverbetering door samenwerking en clustering.

Aansluitend is er aandacht voor de verkeerssituatie rond Zierikzee en de doorstroming en verkeer op Schouwen-Duiveland. De VVD vindt dat verkeersstromen rond ‘knooppunt Zierikzee’ verbeterd moeten worden. Zoals het Haringvlietplein, de fietsroute naar scholengemeenschap Pieter Zeeman, de ontsluiting van de Noorderpolder en de landbouwroute door Zierikzee. Ook de reconstructie N59/N57 bij Serooskerke vraagt aandacht.

De avond wordt afgesloten met een bijeenkomst die gehouden wordt bij JMC Signmakers in Bruinisse. Daar is ook Kandidaat Tweede Kamerlid en lid van de Provinciale Staten Tobias van Gent bij aanwezig.  Deze avond is toegankelijk voor VVD leden en belangstellenden.

We vragen u vriendelijk zich aan te melden via info@vvdschouwenduiveland.nl