Hoe ziet u het buitengebied in de toekomst?

Hoe houden we ons eiland mooi en vitaal? Wat kunt u daaraan bijdragen? Wat moet de gemeente volgens u doen? Met wie zou u zich willen organiseren om iets aan te pakken? Wilt u meedenken over de plannen die we maken? Wat kunt en wilt u bijdragen ? Kunnen wij meedenken met de plannen die u maakt? Wat speelt er allemaal in het buitengebied (en water) van de gemeente?

We willen graag met u als bewoners, bezoeker, of ondernemer in het buitengebied van Schouwen-Duiveland in gesprek.

Dat doen we op verschillende momenten

Reageren op vraagstukken

Begin 2017 hebben we met ongeveer 35 inwoners en partijen in het buitengebied gesproken en dat heeft ons inzicht gegeven in veel vraagstukken die in het buitengebied spelen. Deze vraagstukken zijn de basis voor onze gesprekken op de gebiedsconferentie en deze internetsite. U kunt de vraagstukken op verschillende manieren bekijken en u kunt daar tot 22 mei op reageren via www.buitengebiedschouwen-duiveland.nl.

23 mei Gebiedsconferentie

Op 23 mei om 19.00 uur organiseren we een openbare gespreksavond voor iedereen die geïnteresseerd is in het buitengebied. In drie ronden gaan we met elkaar in gesprek over een breed scala aan onderwerpen om zo meer kennis en informatie op te halen. Wilt u meedoen? Meldt u dan aan via www.buitengebiedschouwen-duiveland.nl. Dan houden we rekening met uw komst.

Internetconsultatie vanaf midden juni

Met het werk dat op de gebiedsconferentie gedaan wordt organiseren we op de website www.buitengebiedschouwen-duiveland.nl een discussie over de belangrijkste thema’s om de nieuwe koers voor het buitengebied van Schouwen-Duiveland te vinden.

Vragen en informatie

Kijk op onze website www.buitengebiedschouwen-duiveland.nl.

U kunt ook terecht bij Kitty Henderson, projectleider omgevingsvisie buitengebied, telefoonnummer (0111) 452 259.