Team VVD, samen leren, samen lachen, samen werken, samen doen!

Het kan niemand die de politiek op Schouwen-Duiveland een beetje volgt ontgaan zijn dat de VVD gekozen heeft voor vernieuwing. In de top 10 van de VVD lijst staan 8 mensen die nieuw zijn op het politieke speelveld van Schouwen-Duiveland. Onder hen een paar jonge talenten die bewust kiezen voor een periode leren door meekijken en vooral ook mee doen. Maar voor het overgrote deel zijn het mensen die hun sporen ruimschoots verdiend hebben in verschillende maatschappelijke (bestuurs)functies op ons eiland. Samen brengen zij een schat aan ervaring in vanuit alle hoeken van ons eiland en uit heel veel verschillende vakgebieden. Ervaring die al heel waardevol was bij het schrijven van ons verkiezingsprogramma en in het bepalen van onze koers in de campagne.

De afgelopen maanden hebben zij zich bovendien verder ontwikkeld door het volgen van trainingen, workshops en cursussen en uiteraard ook door vanuit de steunfractie de raad al te volgen.

Het resultaat daarvan mag er zijn. We vormen een hecht team dat voor elkaar klaar staat, elkaar aanvult, op elkaar kan en durft te vertrouwen.  Een team vooral ook dat staat te popelen om aan de slag te gaan voor onze mooie gemeente. Als lijsttrekker ben ik onvoorstelbaar trots op dit VVD team, wij zijn er klaar voor: Samen Leven, Samen Doen!