Peter van Klaveren

Peter van Klaveren. 59 jaar jong is 41 jaar geleden actief geworden binnen de VVD. Daarvoor hij zijn gezonde bemoeizucht ook niet onderdrukken en was al heel snel actief als klassenvertegenwoordiger en als afgevaardigde in en van de leerlingenraad.

Politiek begonnen in Spijkenisse in de propagandacommissie. Na zijn verhuizing naar Rotterdam nam hij deel in de schaduwfractie van deelgemeente in Charlois schreef hij mee aan het lokaal programma. Na zijn verhuizing naar Roosendaal vervulde hij bestuursfuncties, waaronder die van vice- en waarnemend voorzitter gefunctioneerd.

Bijna 24 jaar geleden verhuisde Peter naar Renesse,  waar hij zich eerst richtte op zijn zakelijke carrière in de transport en logistiek en zijn gezin. Als  gescheiden vader was hij verantwoordelijk voor de opvoeding van zijn kinderen. Dus waren zijn activiteiten gerelateerd aan zijn kinderen. Hij participeerde in de OR en MR van de scholen van zijn kinderen. Maar was ook betrokken bij zowel de scouting en de hockeyvereniging.

Nu beide kinderen begin zijn uitgevlogen en  hij ook qua werk in een rustiger vaarwater zit, is er weer tijd en interesse voor zijn eerste liefde.